Sen Çal Kapımı
Eda Yıldız, üniversitede bölüm birincisiyken son seneyi yurt dışında okumak üzere burs kazanmıştır, ancak bursu kesilince hayatı alt üst olur. Eda, aylarca bursunu kesen Serkan Bolat’a ulaşmaya çalışır. Serkan Bolat'a ulaşmasıyla başlayan trajikomik ve aynı zamanda romatik olaylar silsilesi Serkan ve Eda'yı bambaşka duygulara sürükleyecektir. Bu beklenmedik aşk hayatlarını değiştirecektir.
Yolları ayrılan Eda ve Serkan, yıllar sonra yeniden karşılaşırlar. Ancak bazı şeyler değişmiştir.
Yıllar önceki hesaplaşmalar gün yüzüne çıksa da Serkan, Eda’yı yeniden kazanmak istemektedir.
Serkan’la Kiraz’ın ilişkisi, Eda’nın Kiraz hakkındaki gerçekleri açıklamayı düşünmesine yol açar.
Eda, kendisini Serkan’a kaptırmamak için zorlanırken bir de üzerine onun gizli odasını bulur.
Eda, Kiraz için Serkan’la aynı evde yaşamaya başladığını söylese de, aşka teslim olmak üzeredir.
Serkan’ın Eda’ya evlilik teklifi hazırlığı, birçok yanlış anlaşılmaya sebep olacaktır.
Şirketteki kötü gidişat, Serkan’ın aşkı başta olmak üzere büyük fedakarlıklarına yol açacaktır.
Dağ evine giden yolda sancıları başlayan Eda, doğumu Serkan’ın yaptırmasını isteyecektir.