Mickey ve Minnie: Cadılar Bayramı Şarkıları
Eşlik edebileceğiniz bu stop-motion müzik videolarında Mickey, Minnie ve arkadaşları şarkılar söyleyerek Cadılar Bayramı havasına giriyor.
Mickey, Minnie ve arkadaşları Hot Dog Tepeleri’nde dans edip şarkılar söyleyerek Kulüp Evi’ne dönüyor ve Cadılar Bayramı’nı kutluyorlar. Bu müzik videolarında siz de onlara eşlik edebilirsiniz!