Mighty Ducks
Hain Dragaunus, Puckworld’ü ele geçirince hokey sever ördekler ona karşı mücadele eder. Savaş sırasında, boyutsal bir portalda yakalanan ördekler dünyada mahsur kalır. Ardından bir hokey takımı (The Mighty Ducks) kurup dünyayı Dragaunus'tan korumak ve dönüş yolunu bulmak için gizli bir üs inşa eder.
Puckworld, hokey seven insansı ördek ırkına ev sahipliği yapar. Hain Dragaunus gezegeni ele geçirdiğinde, bir grup kararlı isyancı “Mighty Ducks”, onu gezegenden kovmayı başarır. Dövüş sırasında, boyutsal bir portalda yakalanıp Anaheim, CA’da mahsur kalırlar. Ördekler bir hokey takımı oluşturur ve Anaheim Göleti’nin altında gizli bir üs kurararak Dragaunus’la savaşmaya devam etmeyi ve eve dönüş yolunu bulmayı amaç edinirler.