Bir Dilek Tut: Disney'in Büyüleyici Gemisi
Almanya'daki iki asırlık bir tersanede 144.000 ton çelik, Disney'in en yeni yolcu gemisine dönüştürülüyor.
Almanya'nın kuzeyindeki iki asırlık bir tersanede, modern mühendislik harikası bir gemi şekillenmektedir. Binlerce kişilik bir ekip 144.000 gros ton çeliği Disney'in en yeni yolcu gemisine dönüştürecek.