Belgeseller, Tarih
Devasa bir ileri teknoloji su altı tarama projesi, eşi görülmemiş bir immersif araştırma için Titanik'in ilk yüksek çözünürlü, üç boyutlu dijital ikizini üretiyor.
Uzman bir ekip üstün tarama teknolojilerini ve en gelişmiş bilgisayar efektlerini kullanarak Titanik enkazının ilk yüksek çözünürlü, üç boyutlu dijital ikizini üretiyor. Eşi görülmemiş bir immersif araştırmayla geminin o meşum son anlarını, gemidekilerin kahramanlık ve korkaklıklarını ve "batmaz" denilen geminin batışı hakkındaki gerçeği ortaya çıkarıyor.