Uzay Yarışı
Uzay Yarışı; ABD, Rusya ve Küba'yı kapsayan karmaşık bir Soğuk Savaş propagandası ve Sivil Haklar kazaları ağı olan, uzaya ilk siyahi adamı gönderme yarışının ardındaki az bilinen hikayeyi ortaya çıkarır. Tarihçiler tarafından "soğuk savaşın son muharebesi" olarak adlandırılan, tarihimizi şekillendirmiş ideolojik bir savaşta her bir ülke tarafından savunulan ve sıklıkla birer simge olarak kullanılan üç adamı dinleriz.