O Hayat Benim
Mehmet Emir ve Hasret'in aşklarını onaylamayan Yusuf, iki genci ayırır. Hasret doğum yapınca bebek yardımcıları İlyas’a teslim edilir. Adı Bahar olur, İlyas’ın Efsun adında bir bebeği daha vardır. Efsun ve Bahar’ı kardeş gibi büyürler. Aradan 20 yıl geçer. Yusuf vicdan azabıyla Bahar babası Mehmet Emir’e götürmeye karar verir. Gecekonduda büyüyen Bahar ‘gerçek hayatına’ kavuşacaktır nihayet.