Senden Daha Güzel
Efsun Gaziantep'te bir köyde dermatolog olarak çalışmakta, babasıyla çiftlikte yaşamaktadır. 21 yıl önce onları terk eden ve Ünlü bir estetik cerrah olan annesi Pervin kızıyla görüşmek istemektedir. Pervin'in gönderdiği şoför Kaan'la İstanbul'a gelen Efsun, büyük bir sürprizle karşılaşır. Bir günlüğüne geldiği İstanbul, Efsun'un bütün hayatını geri dönülmez bir biçimde değiştirecektir.
21 yıl önce onu terkeden annesinin daveti üzerine İstanbul'a giden Efsun'un hayatı tümüyle değişir.
Efsun ve Kaan'ın öpüşmesi bütün dengeleri alt üst eder, araları daha da gerilir.
Cerrah olduğunun ortaya çıkmasından endişe duyan Efsun, Emir’in büyük sırrından habersizdir.
Efsun'un Emir için toplanacak etik kurul hakkında hayati bir karar vermesi gerekmektedir.
Emir’in istifası kliniğe bomba gibi düşer. Efsun, Emir’i klinikte tutmak için elinden geleni yapar.
Ali Bıçakçı’nın klinikte çalışmaya başlaması Kaya ve Pervin arasında gerilime neden olur.
Emir, Efsun'un ayrılması şartıyla klinikte kalmaya karar verir. Emir’in bu çıkışı Efsun'u üzer.
İlginç bir vaka için Adana’ya giden Emir ve Efsun'u bol aksiyonlu bir macera beklemektedir.
Efsun’un Filiz tarafından vurulduktan sonra komaya girmesi üzerine Emir kendini suçlu hisseder.