Echo
Marvel Studios, Wilson Fisk'in suç şebekesinden kaçmaya çalışan Maya Lopez'e odaklanan "Echo"yu sunar. Yolculuğu onu evine getirince, Maya Lopez kendi ailesiyle ve mirasıyla yüzleşmek zorunda kalır.