DNA Dosyası: Kimliksizler
DNA Doe dedektifleri, çözülmemiş vakaları çözerek kimliği belirsiz cesetlere isimlerini geri kazandırıyor ve ABD'deki aileleri sonuca ulaştırıyor.
Amerika'da isimsiz, yası tutulmamış ve şimdiye kadar kimliklerini tespit etmenin bir yolu olmayan 50.000 ceset yatmaktadır. Bu etkileyici yeni dizi, genetik araştırma ve kimlik tespitinde öncü bir kuruluş olan DNA Doe Project'i takip ediyor. Bu kuruluş, emniyet teşkilatıyla iş birliği yaparak en faili meçhul vakaları çözmeye, kimliği belirsiz bu cesetlerin kimliğini tespit etmeye ve ülke çapındaki aileleri sonuca ulaştırmaya çalışıyor.