My Family
Bilgisayar oyunu şirketi CEO’su Haruto Narusawa, Kamakura’da bulunan evinde eşi ve kızı ile birlikte yaşamaktadır. Haruto’nun kızı kaçırılınca ailenin dünyası başlarına yıkılır. Haruto, insan doğasının karmaşık yapısı içinde yolunu bulmaya çalışırken sayısız zorluk ile karşılaşmak zorundadır. Kızını kurtarmanın tek yolu, polisi bu işin dışında tutmak ve eşi ile birlikte fidyecilere karşı koymaktır.
Bilgisayar oyunu şirketi başkanı Haruto Narusawa, eşi ve ilkokula giden kızı ile birlikte sakin deniz kasabası Kamakura’da hayatın tadını çıkarmaktadır. Fakat bu mutlu ailenin dünyası, kızlarının kaçırılması ile birlikte başlarına yıkılır. Haruto, çirkin yüzünü göstermeye başlayan insan doğasının karmaşık yapısı içinde yolunu bulmaya çalışırken sayısız zorluk ile karşılaşmak zorundadır. Haruto için sevgili kızını kurtarmanın tek yolu, polisi olaya karıştırmadan bu işi halletmek ve eşi ile birlikte fidyecilere karşı koymaktır. Aile, mutlu sona ulaşabilecek mi? Yoksa hikayeleri trajediye mi dönüşecek? Bu soluk kesen aile gizem-gerilim yapımı, bu korkunç kabus ile karşı karşıya kalan ailenin bağlarını sınıyor.
Bir teknoloji şirketinin CEO’su, kızı kaçırılınca 500 milyon yen fidye ödemek zorunda kalır.
Narusawa ailesi, kızlarının kaçırıldığını duyurduktan sonra polise karşı gelmek zorunda kalır.
Haruto ve Michiru, üniversiteden arkadaşları ile birlikte fidye takasını planlar.
Haruto ve Michiru kızlarını kurtarmalarına rağmen başka bir trajediyle karşılaşırlar.
Akutsu'nun kızı, seri çocuk hırsızlarının bir sonraki kurbanı olur ve bu da ani bir dönüşe yol açar.
Soruşturmada kilit bir isim ortaya çıkar ve fidyeciler gözlerini bir sonraki hedeflerine diker.