The Files of Young Kindaichi
Büyüler, lanetler, gizemler… Gölgelerden sürünerek çıkan “insanların” sırrını öğrenin. Seçili bölümlerin yeniden canlandırıldığı bu Young Kindaichi serisi, eski ve yeni hikayeleri çağdaş bir perspektifle ele alan bir koleksiyon.
Kindaichi ve Miyuki, etrafta gizemli bir sesin yayıldığı Seiren Adası'na balık tutma turuna çıkar.
Kindaichi, Saki ve Miyuki bir cesaret yarışmasına katılırlar. Ancak, ertesi sabah biri ölü bulunur.
Kenmochi, kelle avcısı bir samurayın dolaştığı bir köyde Kindaichi ve Miyuki'nin yardımını ister.
Kindaichi ve arkadaşları opera izlemeye giderler ve olaylar beklenmedik bir hal alır.
Kindaichi, Hayalet'in gerçek kimliğini ortaya çıkarmak için büyükbabasının adı üzerine yemin eder.