Wayne ve Lanny: Kartopu Operasyonu
Noel elfleri Lanny ve Wayne'in görevleri sarpa sarınca ikili paniğe kapılır. Noel Baba'yla başının büyük dertte olduğunu düşünen Wayne, yanlışlıkla diğer neşeli aksilikleri de ağzından kaçırır.