Noel ruhu gizemli bir şekilde kaybolmaya başlayınca, eğlenceli ve yaramaz Noel Köpecikleri Hope, Jingle, Charity ve Noble, Noel’i kurtarmak için acele etmelidir.
Bir Disney tatil klasiği doğuyor. Yeni Yıl Köpekleri 2: Noel Köpecikleri’nde, şimdiye kadarki en şirin konuşan köpek yavruları rol alıyor: Hope, Jingle, Charity ve Noble. Eğlenceli Noel Köpecikleri, Pineville’e giden Bayan Claus’un kızağına gizlice binerler. Haylazlığı tamamen yeni bir seviyeye taşıyarak Pineville’in erkek ve kız çocuklarının neşeli dilekleri yerine getirmeye başlarlar; ancak bir şeyler çok yanlış gider ve Noel ruhu kaybolmaya başlar. Artık Noel Köpecikleri ve Bayan Claus, tüm dünyada Noel’i kurtarmak için acele etmelidir.