Pets
Pets tüm dünyada hayvanlarla insanları arasındaki olağanüstü ilişkileri keşfeden bir belgesel. Özellikle köpekler, kediler, domuzlar, keçiler hatta avcı kuşlar üzerine yoğunlaşıyor. "Pets" bizi sevgi, kayıp ve ara sıra yalamalarla bezenmiş dokunaklı ve muhteşem bir yolculuğa çıkarıyor.
"Pets" tüm dünyada hayvanlarla insanları arasındaki olağanüstü ilişkileri keşfeden bir belgesel film.