The Muppet Show
Herkese “The Muppet Show!" Kermit, Miss Piggy ve sevilen Muppet ekibi, 1975-1981 yılları arasında yayınlanan ikonik ve çığır açan orijinal dizilerinin 50. yılını kutlamak için yepyeni bir etkinlikle geri dönüyor. Klasik varyete geleneğini sürdüren bu özel yapımda, efsanevi Muppet karakterleri, kırk yılı aşkın bir aradan sonra ilk kez televizyona dönerek yepyeni müzikler, komedi skeçleri ve sahne arkasında yaşanan bol miktarda kaosla hem uzun süredir onları takip eden hayranlarla hem de yeni nesil izleyicilerle yeniden buluşuyor. The Muppets’ın, sayısız sürprizlerinin ve Grammy ödüllü süperstar Sabrina Carpenter’ın özel konuk olarak yer aldığı bu etkinlikte, bir kez daha orijinal Muppet Show sahnesine çıkışına tanıklık edin.