Sara ile İstanbul'un En İyleri
Sara La Fountain, gastronomi dünyasında adını sıkça duyduğu baş döndürücü şehir İstanbul’un kalbine giden bir yolculuğa çıkacak. Sara’nın İstanbul serüveninde, gastronomi ve aşçılıkla ilgili spiritüel ve aynı zamanda entellektüel bir yolculuğa çıkacak ve yemek pişirme sanatının, kültürün ve yüzyıllardan beri süregelen mirasın temellerini araştırıyor olacak.
Sara, bir organik tarım çiftliğini ziyaret ederek, Serra Erol’la unutulmaz bir gün geçiriyor.
Cüneyt Asan, Sara’yı bıçak kullanma maharetiyle büyülerken; Sara, Adana kebap yapmayı öğreniyor.
Sara, Sashah Khan’la, restoranında buluşuyor ve ikili Sashah’nın terzisini ziyarete gidiyor.
Sara, yaşadıklarından, gördüklerinden aldığı ilhamla Antep fıstıklı leziz bir kek hazırlıyor.
Sara, farklı sebzelerle yaptığı rengarenk humuslarla çeşit çeşit kanepeler hazırlıyor.