Yakuza Lover
Üniversite öğrencisi Yuri bir partide sorun yaşar, Toshiomi Oya onu kurtarır ve kartvizitini verir. Yuri teşekkür etmek için ofislerine gider. Toshiomi, Yuri'nin azminden, Yuri de onun centilmenliğinden etkilenir. Bu tehlikeli bir aşkın hikâyesidir.
Üniversite öğrencisi Yuri onu olduğu gibi sevecek bir adamın hayalini kurar. Bir partide sorun yaşar, Toshiomi Oya onu kurtarıp kartvizitini verir. Kartta yakuza grubunun adı yazar!
Toshiomi, Yuri'nin azminden, o da centilmenliğinden etkilenir. Aralarında tutkulu bir aşk başlar. Ayrılmalarını istemelerine rağmen aşkları her zorlukla güçlenir.
Yakuza ikinci patronu Toshiomi Oya öğrenci Yuri'yi kurtarır ve tehlikeli bir aşk başlar.
Toshiomi Oya, Choko'nun tuzağına düşer ve Yuri'nin çocukluk arkadaşı onun sırrını öğrenir.
Toshiomi ve Yuri randevuya çıkmışlardır ve bir anda kendilerini silahlı adamların arasında bulurlar.
Toshiomi ve Yuri özel bir randevudadır ve mafya patronu Semilio sonunda kendini gösterir.