MPower
"MPower"ın her bir bölümünde, tarih gözler önüne seriliyor ve Marvel Sinematik Evreni'nin en ikonik kadınlarının bahsi geçmemiş hikayeleri anlatılıyor. Galaksi'nin Koruyucuları'nın, Wakanda'nın, Captain Marvel'ın ve Scarlet Witch'in arkasındaki kadınlar başarılarını anlatırken, kahramanların hikayelerinden etkilenen hayranlar da onlara eşlik ediyor.
"MPower", Carol Denvers ve Wanda Maximoff'tan, Wakanda'daki ve Galaksi'nin Koruyucuları'daki kadınlara kadar bütün kadın karakterlerin Marvel Comics'te hayat bulmasından başlayan ve MCU'ya ve daha sonrasına kadar devam eden yolculuklarını anlatıyor. Bu karakterlerin ve arkasındaki kadınların başarılarının dünyanın her bir yanındaki hayranları nasıl etkilediğini anlatabilmek için ise arşiv görüntüler, yaratıcı animasyonlar ve samimi röportajlar kullanılıyor.
Captain Marvel'ın arkasındaki insanlar, kendini olduğu gibi kabullenmenin gücünü anlatıyor.
Scarlet Witch'in hikayesi diğerlerinden farklı. MPower'ın onun gücünü ve fikirlerini gösteriyor.
Gamora ve Galaksinin Koruyucuları'ndaki diğer kadınların nasıl kahraman olduklarına şahit olun.