Ufak Yangınlar
Celeste Ng'nin 2017 tarihli çok satan romanı "Little Fires Everywhere"den uyarlanan dizi, kusursuz Richardson ailesiyle, onların hayatlarını altüst eden esrarengiz bir anne kızın kesişen kaderlerini anlatıyor. Öyküde sırların oluşturduğu yük, sanatın ve kimliğin doğası, anneliğin gözü hiçbir şeyi görmeyen gücü ve kurallara uymanın felaketi önleyeceğine inanmanın tehlikeleri ele alınıyor.