The Most Magical Story on Earth: 50 Years of Walt Disney World
Walt Disney World Resort'un 50. Yıldönümü kutlamaları kapsamında, izleyicileri Florida'daki Walt Disney World'de yarım yüzyıl ve ötesine uzanan tarihi bir yolculuğa çıkarır.
Walt Disney World Resort'un 50. Yıldönümü kutlamaları kapsamında, izleyicileri Florida'daki Walt Disney World'de yarım yüzyıl ve ötesine uzanan tarihi bir yolculuğa çıkarır. Ünlü Orlando Filarmoni Orkestrası eşliğinde muhteşem görseller ve müzikal performansların yanı sıra, peri tozunun serpilmesinde eşsiz bir rol oynayan ikonik aktörler, aktrisler ve sporcular, Walt Disney World oyuncuları, Disney Imagineer çalışanları ve geçmiş ve şimdiki yöneticilerle röportajlar.