Fineas ve Förb
Fineas ve Förb olabilecek en iyi yaz tatilini geçirebilmek için iddialı projelere atılır. Bu sırada Dr. Doofenshmirtz, Üç Eyalet bölgesini ele geçirmeye çalışır ve gizli bir ajan olan Perry onun planlarını bozmak zorundadır.