THE ONE SHOT
Komedi ikilisi Chidori'den Daigo, sinemayla komediyi birleştiren bir proje başlatıyor. Japonya'nın en iyi sekiz komedyeni kendi kısa filmlerini yazıp yönetiyor. Tek bir kural var: İçinde mutlaka komik bir espri olmalı. En komik espriyi kim yapacak ve ilk ONE SHOT Şampiyonu kim olacak?
Komedi ikilisi Chidori'den Daigo, sinemayla komediyi birleştiren bir proje başlatıyor. Proje için Daigo'nun seçtiği, aralarında M-1 finalistleri ve King of Conte şampiyonlarının da bulunduğu, Japonya'nın en iyi sekiz komedyeni bir araya geliyor. Her birinin tek bir kurala uyarak kısa bir film yazıp yönetmesi gerekiyor: İçinde mutlaka komik bir espri olmalı. Bu eşi benzeri görülmemiş yarışmada usta komedyenlerin gerçek yeteneklerini kanıtlamak için yalnızca "tek atımlık" hakları var.
Goto'nun acayip hastane draması, Yamauchi'nin korkunç okul dramasına karşı. Stüdyo karışır!
Horiuchi'nin polisiyesine karşı Tenjiku Kawahara'nın aile dramı. Göz yaşartan ilk kısa film!
Matayoshi'nin polis draması, Kunizaki'nin aile draması. Büyüleyici esprileri herkesi şoke eder!