The Muppet Show
The Muppet Show'da perdeyi kaldırmanın zamanı geldi! Klasik varyete şovunun bu çığır açan yorumunda, Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bear, Gonzo, İsveçli Şef ve diğerlerinin arasına katılın. Orijinal şarkıları, komik skeçleri ve konuk yıldızları bir araya getirerek her yaşa hitap eden bu prime-time programda eğlenceyi keşfedin!
The Muppet Show'da perdeyi kaldırmanın zamanı geldi! Klasik varyete şovunun bu çığır açan yorumunda, Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bear, Gonzo, İsveçli Şef ve diğerlerinin arasına katılın. Orijinal şarkıları, komik skeçleri ve konuk yıldızları bir araya getirerek her yaşa hitap eden bu prime-time programda, gelin siz de The Muppet Show'un en sansasyonel, en ilham verici ve en şölenli Muppetasyonel zevklerini keşfedin!