Arayış
Metropol hayatına sıkışmış, hasta, mutsuz ve yolunu kaybetmiş bir ruh olan Nisan, beraber katıldıkları bir şifa seansının ardından ortadan kaybolan arkadaşının izini sürerken şaibeli bir tarikata ulaşır. Tüm şüphelerine karşın tarikatın vaadine kayıtsız kalamayan Nisan, gizemli bir adam olan Tufan’ın peşinden bilinmezliklerle dolu bir maceraya atılır.
Nisan katıldığı bir şifa seansından sonra, bu şifa tarikatının peşine düşer ve Tufan'la tanışır.
Tufan’ın testini geçen Nisan şifa seansı için, sırasını bekleyen Fatoş’un rızasını almak zorundadır.
Nisan, Zeren'in şokunu atlatamadan, adayı basan polislere bir cevap vermek zorunda kalır.
Nisan Tufan’la geçirdiği geceden sonra cennet gibi bir dünyaya uyanır. Azra Nisan'ı kıskanmaktadır.
En değer verdikleri şeylerini kaybeden Nisan ve Azra kaçınılmaz olarak yeniden karşı karşıya gelir.