The Golden Touch
Kralın dokunduğu her şeyin altın olması dileği bir cüce tarafından yerine getirilir. Fakat yemek yiyemediğini fark edince kral bu dilekten pişman olur. Maddesel zevklerinden vazgeçip fakirleştiğinde ise mutluluğu yakalar.