Elton John: Never Too Late
Elton John bu duygu yüklü, her şeyin anlatıldığı yolculukta geçmişe dönüp hayatını ve 50 yıllık kariyerinin dudak uçuklatan ilk yıllarını anımsar. Elton John, Kuzey Amerika’daki Dodger Stadyumu’nda vereceği son konsere hazırlanırken bizi zamanda geriye götürüp sıkıntılarla, tacizlerle ve bağımlılıkla olan mücadelesini ve bugünkü ikon hâline gelmek için bu zorlukları nasıl aştığını anlatır.
Elton John, Kuzey Amerika’da son konserine hazırlanırken hayatını ve muhteşem kariyerinin ilk günlerini anımsar. Eşi benzeri görülmemiş tarihi bir uğurlamayla hayranlarına veda ederken ayakta kalma mücadelesi veren bir müzisyen olarak bugünkü ikon hâline gelebilmek için sıkıntıların, tacizlerin ve bağımlılığın üstesinden gelmek zorunda olduğu o mütevazı yıllara doğru zamanda bir yolculuğa çıkar. En ünlü şarkıları, 70’lerden az bilinen muhteşem parçalar ve Elton’ın özel arşivinden çıkan daha önce görülmemiş görüntülerle dolu bu sımsıcak ve duygu yüklü hikâyeyle müzik tarihini en ön koltuktan izleme şansı verir: Elton’ın 1970 yılında Troubadour Club’daki çığır açan performansı, “Tiny Dancer”ı yazması, John Lennon’ın son halk konserinde onunla birlikte sahne alması. Pop müzik tarihinin en ünlü simalarından birinin portresi ve onun eşi görülmemiş yükselişine, neredeyse düşüşüne ve mükemmel başarısına açılan eşsiz bir pencere. Elton’ın sahnesinden, sahne arkasından ve kayıt stüdyosundan özel görüntülerle bu belgesel, Elton John’un hikâyesini daha önce hiç anlatılmamış bir şekilde anlatır.