Nazi Mega Yapıları: Rusya Savaşı
Bu dizi, Hitler'in İkinci Dünya Savaşı'nda Rusya'yı işgali sırasında kullanılan kurnaz stratejiyi, askeri teknolojiyi ve savunma amaçlı yapılan mega yapıları anlatıyor.