Sumo Do, Sumo Don't
Kyoritsu Üniversitesinde son sınıf öğrencisi olan Ryota Moriyama, birinci sınıf bir şirketten iş teklifi alır ancak Saki Nishino tarafından terk edilir. Profesörü, Sumo Kulübü'ne katılması ve en az bir maçta yarışması şartıyla mezun olabileceğini söyler. Son iki yıldır çöküşün eşiğinde olan Sumo Kulübü'nün tek üyesi Honoka Oba'dır. Mezun olabilmek için Ryota, Honoka'nın katı eğitim yöntemlerine katlanır ve diğer üyeleri kulübe katmaya başlar.
Kyoritsu Üniversitesinde son sınıf öğrencisi olan Ryota Moriyama, bir iş teklifi alır ancak mezun olmak için kredisi yeterli değildir. Profesörü, Sumo Kulübü'ne katılması şartıyla mezun olabileceğini söyler. Mevcut tek üye, Ryota'nın katılmasını istemeyen, ikinci sınıf öğrencisi ama birinci sınıf bir sumo güreşçisi olan Honoka Oba'dır. Ryota kulübe yeni üyeler katarak kulübün bir turnuvaya katılmasını sağlar. Yorucu eğitime rağmen, Ryota ve diğerleri çok çalışır. Bu sırada Ryota, Honoka'ya karşı bir şeyler hissetmeye başlar. Sumo ve aşk hakkındaki bu hikâyede herkes kendisini beklenmedik bir durumun ortasında bulur.
Ryota bir iş teklifi alır ama sumo kulübüne katılmadıkça mezun olamayacağını öğrenir.
Honoka, Kyoritsu Sumo Kulübü mezunlarının nefret ettiği bir mezun olan Aoki Tomio ile karşılaşır.
Ren, Yuma, Ryota ve Shun takım turnuvasında yarışırlar ve ilk galibiyetlerini hedeflerler.
Kadınlar turnuvası hayal kırıklığıyla sona erer. Ryota kendini sumodan uzaklaştırır.
Honoka ve Yoshioka'nın randevusunu öğrenen Ryota, onlara göz kulak olmak için Mayu ile anlaşır.
Ryota, Saki ve Honoka'ya olan duygularından emin değilken kadınlar turnuvası başlar.
Ryota ve diğerleri, ilk zaferlerini elde etmede yardımcı olması için Honoka'nın rehberliğini ister.
Kyoritsu, karma turnuvaya katılıp katılmayacaklarını belirlemek için Hokuto Gakuin'le mücadele eder.