Atom's Last Shot
Nayuta Azumi, kendi başına oyunlar yaratan genç bir oyun geliştiricisidir. Kimse onu tanımadığı için "Oyun piyasasının Banksy'si" olarak nam salar. Bir olaydan sonra sakin bir hayat sürmeye karar verir. Bu sürede, iflasın eşiğindeki köklü oyuncakçı Atom Oyuncak Dükkânı, gözlerini video oyununa dikince çaresizce onu aramaya koyulur. Genç dâhiler, zanaatkarlığa kıymet gösterip yeni bir dalga için çaba sarf eder!
Nayuta Azumi, herhangi bir büyük şirket veya distribütörden yardım almadan kendi başına oyunlar yaratan genç bir oyun geliştiricisidir. Kimse onu tanımadığı için "Oyun piyasasının Banksy'si" olarak nam salar. Bir olaydan sonra sakin bir hayat sürmeye karar verir. Bu sürede, iflasın eşiğindeki köklü oyuncakçı Atom Oyuncak Dükkânı, gözlerini video oyununa dikince çaresizce onu aramaya koyulur.