Hitler'in Genç Askerleri
1944 baharında, yaklaşık 20.000 Nazi genci, Müttefik kuvvetlerle karşı karşıya geldi. Tüm tecrübesizliklerine rağmen, 12. SS Panzer Tümeni yollarına terör ekti.
Nazi rejimi altında büyüdüler. Hitler için hayatlarını feda etmeye söz verdiler. Onlar durdurulamayacak fanatiklerdi. Onlar 12. SS Panzer Tümenini oluşturan 20.000 gençti. Müttefik işgalini durdurmak için Fransa'da serbest bırakıldılar, arkalarında terör ve yıkım bırakacaklardı. Renkli, tarihî arşivler ve hayatta kalan bir avuç insan, bize bu hikayeyi anlatıyor.