Avengers: Ultron çağı
Tony Stark etkin olmayan barış koruyucu bir programı çalıştırınca, işler ters gider böylece Yenilmezler gezegeni hain Ultron'dan kurtarmak için çarpışırken zorlu bir sınavdan geçerler.