A Good Year
Russell Crowe, bir şarap malikanesini devralıp, çocukluk anıları ve güzel bir kadınla karşılaştığı Fransa'ya seyahat ettiğinde hayatı değişen, başarı odaklı bir bankacı olarak rol alıyor.
Londralı bir tahvil tüccarı, Provence'ta derhal satmayı planladığı bir şatoyu devralır ama yeni mülkünü ziyaret ettikten sonra büyüleyici bir Fransız kadına aşık olunca şehir hayatına dönmeyi erteler, yeni ortaya çıkan bir kuzeniyle mülkiyet konusunda bir anlaşmazlığa karışır ve kiracı çiftçisinin arazide gizlice ürettiği muhteşem bir şarabı satma planını ortaya çıkarır.