Dark Water
Bir anne ve kızı, çirkin bir velayet savaşından sonra köhne bir daireye taşınmak zorunda kalırlar. Ama ailesi eskiden bu binada yaşayan bir genç kızın hayaleti onlara musallat olur.
DARK WATER, merkezinde akıldan çıkmayan bir gizem olan, tamamen sürükleyici, endişe dolu bir gerilim filmi. Dahlia Williams (Connelly) ve beş yaşındaki kızı, birlikte yeni bir hayata başlamaya hazırlardır. Ancak harap ve yıpranmış yeni daireleri birdenbire kendi başına bir hayat sürüyor gibi görünür. Üst kattaki terk edilmiş daireden gelen gizemli sesler, sürekli devam eden karanlık su sızıntıları ve diğer garip olaylar, Dahlia'yı rahatsız edici ve gizemli bir araştırmaya sürükler. Bu araştırma, canlı bir kabus sağanağını başlatır.