Çılgın Goofy Macerası
Max üniversiteye gidince, tehlikeli sporlarla dolu ve özgür bir hayatı olur ama Goofy Max'i o kadar özler ki, işini kaybeder ve Max ve arkadaşlarıyla birlikte üniversiteyi bitirmeye karar verir. Fakat Goofy, Max'e yaklaşmaya çalışırken, her ikisinin de birlikte kendi hayatlarını nasıl yaşayacaklarını öğrenmek için aşırıya kaçması gerekir.