Şeker Ayıcıklar
Atılgan ve cüretkar, cesur ve sevecen, sadık ve arkadaş canlısı, paylaşacak hikayeleri ile onlar ŞEKER AYICIKLAR! Devler, büyücüler, gulyabaniler ve ejderhalar gibi iyi ve kötü, harika yaratıkların olduğu mistik bir diyarda büyük maceralar için dünyanın en tatlı kahramanlarına katılın. Gruffi, Zummi, Cubbi, Grammi, Tummi, Sunni ve tüm efsanevi Ayıcıklar ile tanışarak gülmelerine, oynamalarına, alçakça planlar yapmalarına ve doğru olan için savaşmalarına tanık olun.