Breaking2
Altı aylık bilimsel eğitimden sonra, dünyanın en elit uzun mesafe koşucularından üçü iki saatlik maraton engelini aşmak için yola çıkar. ABD'de rüzgâr tünellerinden, koşu testlerine, Doğu Afrika'daki denge eğitiminden, İtalya'daki yarışa kadar tarih yazmak için küresel bir yolculuğa çıkıyorlar.