Bir Dilek Tut: Disney'in Büyüleyici Gemisi
Almanya'nın kuzeyindeki iki asırlık bir tersanede, modern mühendislik harikası bir gemi şekillenmektedir. Binlerce kişilik bir ekip 144.000 gros ton çeliği Disney'in en yeni yolcu gemisine dönüştürecek.