Küçük Deniz Kızı 3: Ariel'in Başlangıcı
Ariel'in Prens Eric'le tanışmasından çok öncesini, müziğin su altı krallığı Atlantica'da yasak olduğu zamanları düşünün. Aile görevi ve müziğe olan aşkı arasında kalan genç Ariel, hayatının en zor seçimini yapmak zorundadır. Genç deniz kızı; arkadaşları Sebastian, Flounder ve altı eğlenceli kız kardeşinin yardımıyla, krallığa müziği, dostluğu ve sevgiyi geri getirebilecek midir?