Disenchanted
Gerçek oyuncularla çekilen müzikal komedi “Disenchanted”, kalpleri ısıtan hikâyenin orijinal kadrosundan, gişe rekortmeni "Enchanted" filminin devamı. Andalasia isimli masal dünyasındaki sevimli, umutsuz romantik kız Giselle, sonunda New York City krallığında Yakışıklı Prens'ini buldu: boşanma avukatı Robert Philip.
Giselle ve Robert evleneli on beş yıl olmuştur ama Giselle şehirdeki yaşamdan dolayı hayal kırıklığına uğramış durumdadır. Büyüyen ailelerini, peri masalına benzeyen bir yaşam arayışı içinde, Monroeville'in miskin banliyö topluluğuna taşımaya karar verirler - ne yazık ki, beklediği kalıcı çözüm bu değildir. Suburbia'nın yepyeni kuralları ve Giselle'i her zamankinden daha fazla yabancı hissettiren yerel bir kraliçe arısı vardır, Malvina Monroe. Sonsuza dek mutluluğuna kavuşamamaktan bıkmış, yardım etmesi için Andalasia'nın büyüsüne başvurur, yanlışlıkla tüm kasabayı gerçek hayattaki bir peri masalına dönüştürür ve ailesinin gelecekteki mutluluğunu tehlikeye atar. Şimdi, Giselle büyüyü tersine çevirmek ve sonsuza dek mutlu olmanın kendisi ve ailesi için gerçekten ne anlama geldiğini belirlemek için zamana karşı bir yarış içindedir.