Fiddling Around
Mickey Mouse bu tek farelik keman virtüözü performansında çok çeşitli ifadeler ve duygular sergiler (ve hatta uzun saçlar kullanıyor). Macar Dansı ve William Tell Uvertürü de dahil olmak üzere çeşitli parçaları ciddiyetle çalarken görülmemiş bir seyirci ve bir heckler ile karşı karşıya kalır. "Sadece Mickey" olarak da bilinen bu filmi Walt Disney yönetmiştir.