Tanrılar Çıldırmış Olmalı
Bir uçaktan düşen bir soda şişesi, bunun tanrıların bir aleti olduğuna inanan, normalde barışçıl olan bir Afrikalı yerli kabilesi arasında kargaşa yaratır.
Xixo adında bir Afrikalı yerli, küçük kabilesiyle Kalahari Çölü'nün derinliklerinde yaşar. Kabilenin saf ve basit varlığı, geçen bir uçaktan düşen bir soda şişesinin yuvarlanıp aralarına gelene kadar modern uygarlık tarafından dokunulmazdır. Yerliler, bu nesnenin tanrıların bir hediyesi olması gerektiğine karar verirler, ancak Xixo onu geri vermeye karar verdiğinde, modern dünyanın hüsranına uğrar.