Not Okay
Hırslı ve genç bir kadın (Zoey Deutch), ölümcül bir saldırıdan kurtulduğunu söylediğinde takipçi ve şöhret kazanır, ancak kısa süre sonra internetteki şöhretin korkunç bir bedeli olduğunu öğrenir.