Ölü Ozanlar Derneği
Karizmatik Edebiyat profesörü John Keating, katı bir hazırlık okuluna gelince, alışılmadık öğretim yöntemleri, geleneksel müfredata yeni bir soluk getirir. Ancak okulda beklenmedik bir trajedi gerçekleştiğinde, Keating çok geçmeden onaylamayan öğretim üyelerinin hışmına uğradığını fark eder.