Peter Pan
Walt Disney'in bu orijinal klasiği sayesinde, hayalleriniz uçmasına müsaade edin. Öykülerinin masal kahramanı Peter Pan, Wendy ve kardeşlerini Var Olmayan Ülke'nin sihirli dünyasına götürmek için gelir ve fantastik maceralar başlar. Peter'i ve onun peri arkadaşı Tinker Bell'i takip ederek, ikinci yıldızdan sağa dönüp, sabaha kadar ileri uçan kahramanlarımız, en sonunda Peter'in Kayıp Çocuklar ile birlikte yaşadığı gizli sığınağına ulaşır. Burada, sürekli onlarla savaşarak, onlara zorluk çıkarmaya alışmış birisi daha vardır: Kaptan Kanca!