Fineas ve Förb: Candace Evren'e Karşı
Eğlence seven kardeşlerini birçok kez yakalamaya çalışıp başaramadıktan sonra Candace, bütün evren kendisine karşıymış gibi hisseder. Sonrasında Candace uzaylılar tarafından kaçırılınca, sinir bozucu kardeşlerinden çok çok uzakta ve kendisine kurtarıcı gözüyle bakılan bir gezegen bulur! Bu sırada Fineas ve Förb, Candace'ı geri getirmek için galaksiler arası yolculuğa çıkar, aynı zamanda da uzaylıların kötü sırlarını açığa çıkarır.
Eğlence seven kardeşlerini birçok kez yakalamaya çalışıp başaramadıktan sonra Candace, bütün evren kendisine karşıymış gibi hisseder. Sonrasında Candace uzaylılar tarafından kaçırılınca, sinir bozucu kardeşlerinden çok çok uzakta ve kendisine kurtarıcı gözüyle bakılan bir gezegen bulur! Acaba sonunda kendi ütopyasını bulmuş mudur? Bu sırada, Fineas ve Förb, Candace'ı geri getirmek için galaksiler arası yolculuğa çıkar, aynı zamanda da uzaylıların kötü sırlarını açığa çıkarır. Bu sevilen seri, uzun zaman sonra bir filmle karşımızda - FİNEAS VE FÖRB: TALİHSİZ CANDACE eğlence dolu destansı bir maceradır.