Rise
"Rise", NBA ligi tarihinde ilk kez üç şampiyon kardeş çıkaran dikkat çekici bir ailenin zaferle sonuçlanan gerçek hikayesi. Filmde Milwaukee Bucks'tan Giannis ve Thanasis Antetokounmpo ile Los Angeles Lakers'dan Kostas Antetokounmpo’nun yanı sıra küçük kardeşleri Alex'in hayatı anlatılıyor.