Shang-Chi ve On Halka Efsanesi
Shang-Chi geride bıraktığını zannettiği geçmişiyle karşı karşıya gelerek, son derece tehlikeli On Halka Organizasyonunun lideri olan babasıyla yüzleşmek zorundadır.