Tanrılar Çıldırmış Olmalı 2
New Yorklu bir avukat ve bir zoolog kendilerini Güney Afrika çölünde kaybolmuş olarak bulur ve çıkış yollarını bulmak için Xixo'nun yardımına başvurmak zorundadır.