Wes Craven'in 1977'deki gerilim dolu kült klasiğinin, çölde kana susamış mutantlara karşı aniden umutsuz bir hayatta kalma savaşıyla karşı karşıya kalan tatilci bir aile hakkında yeniden yorumlanması.